Sağlıkta devrim niteliğinde iş birliği: ‘Arayı Açmayalım’
| Nisan 26, 2025 | Posted by SiberBulucu.Com under Genel |
|
Türk Dişhekimleri Birliği (TDB), Diş Malzemeleri Sanayici ve İş Adamları Derneği’nin (DİŞSİAD) destekleriyle ‘Arayı Açmayalım’ kampanyasını başlattı. 1 yıl sürecek sosyal sorumluluk projesindeki temel amaç düzenli dişhekimi kontrolleriyle genel sağlığın korunabileceği mesajını, diş ve dişeti rahatsızlıklarının önlenebilir olduğu bilincini tabana yaymaktır. Proje kapsamında nitelikli sosyal medya platformları için özel içerikler üretilerek, sosyal mesajlar hazırlanacak ve her yaş grubu için kategorize edilerek geniş kitlelere en etkili biçimde aktarılması sağlanacaktır.
Avrupa’da 1.570 kişiye bir dişhekimi düşerken, Türkiye’de 2.000 kişiye bir dişhekimi düşüyor. Tahminlere göre ülkemizde 2030 yılında 650 kişiye bir dişhekiminin düşmesi bekleniyor. Sağlık Bakanlığı’nın ‘Sağlık İstatistikleri 2022’ çalışmasına göre ise Avrupa’da 1 detaylı ⇒
Alıntının kaynağı: KobiPostasi.Net