SiberBulucu.Com

Faydalı İnternet Bulucusu...

Bakan Uraloğlu: 16 yaş altı sosyal medyaya girmesin istiyoruz
Ocak 31, 2025 Genel
Bakan Uraloğlu: 16 yaş altı sosyal medyaya girmesin istiyoruz

Ulaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 16 yaş altına sosyal medyanın sınırlandırılması gerektiğini söyledi. 2025 yılı içinde bir düzenleme yapmak için çalışmalarının olduğunu belirten Bakan Uraloğlu, “Sosyal medyada çocuklar hesap açamayacak. Bazı ülkelerde anne baba onayı ile açılıyor bu hesaplar. Biz bunu istemiyoruz. 16 yaş altı sosyal medyaya girmesin istiyoruz” dedi.

Ulaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, CNN Türk canlı yayında gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu. “16 yaş altına sosyal medya engeli gelir mi?” sorusuna yanıt veren Bakan Uraloğlu,” Dünyada bu konuda çok fazla uygulama var. Çocuklarımızın gerçekten kendi kararlarını objektif olarak karar verebilecekleri bir yaşa gelmeleridir konu. Dünyada 13 ve 16 olarak tartışılıyor bu yaş. detaylı ⇒

Alıntının kaynağı: NTV.Com.Tr

Bir cevap yazın

SiberBulucu.Com © 2019... ALL RIGHTS RESERVED... SiberBulucu.Com dış linklerdeki ve kaynaklardakı içerikler, alıntılar için sorumlu değildir!...

Gizlilik politikası
*