Home » Genel » Samsung’un eş CEO’su hayatını kaybetti




Samsung’un eş CEO’su hayatını kaybetti

Samsung'un eş CEO'su hayatını kaybetti

Samsung’un Eş CEO’su Han Jong-Hee, 63 yaşında kalp krizi nedeniyle hayatını kaybetti.

Samsung Electronics’in Eş Üst Yöneticisi (Eş CEO) Han Jong-Hee’nin kalp krizi nedeniyle hayatını kaybettiği bildirildi. Samsung Electronics tarafından yapılan açıklamada, şirketin tüketici elektroniği ve mobil cihazlar bölümünün başında bulunan 63 yaşındaki Han’ın kalp krizi nedeniyle hayatını kaybettiği duyuruldu. Açıklamada Han’ın “zorlu bir iş ortamında” şirketin büyümesine katkıda bulunduğu ifade edilerek, “Bu zor zamanda en derin taziyelerimiz ailesi ve sevdikleriyle birlikte.” denildi. 37 yıldır Samsung için çalışan Han, 2022’den bu yana şirketin başkan yardımcılığı ve Eş Üst Yöneticisi görevini yürütüyordu. Han, geçen hafta yatırımcılarla yaptığı yıllık detaylı ⇒

Alıntının kaynağı: NTV.Com.Tr

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*