Home » Genel » Sürücüsüz taksi uygulaması hayata geçiyor




Sürücüsüz taksi uygulaması hayata geçiyor

Sürücüsüz taksi uygulaması hayata geçiyor

Otonom sürüş teknolojisinin öncü şirketlerinden Waymo, 2026 yılı itibarıyla ABD’nin başkenti Washington, D.C.’de robotaksi hizmeti başlatmayı hedeflediğini duyurdu.

Şirket, yeni hizmetini mevcut platformu olan Waymo One uygulaması üzerinden sunmayı planlıyor. Kullanıcılar, uygulama aracılığıyla sürücüsüz araçları çağırabilecek ve istedikleri rotada hizmet alabilecek. Ancak, tamamen sürücüsüz araç kullanımının başlaması için bölgedeki düzenlemelerde bazı değişikliklerin yapılması gerekiyor. Waymo, bu süreçte yerel yönetimlerle yakın iş birliği içinde çalışarak gerekli izinleri almayı amaçlıyor. OTONOM ARAÇ TEKNOLOJİSİNİN GELECEĞİ Otonom araç teknolojisi, şehir içi ulaşımda yeni bir çağın kapılarını aralıyor. Bu yenilik, yalnızca bireylerin günlük hayatlarını kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda toplumların çevresel, ekonomik ve sosyal detaylı ⇒

Alıntının kaynağı: NTV.Com.Tr

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*